Najbolja esencijalna ulja za vežbanje

Da li volite da vežbate ili vam odlazak u teretanu predstavlja izazov? U svakom slučaju, vežbanje je od vitalnog značaja za održavanje zdravog načina života.. U kombinaciji sa redovnim vežbanjem i pravilnom ishranom, esencijalna ulja esencijala ulja mogu biti od velikog značaja za vaše fizičko zdravlje. Za one koji žele da poboljšaju svoje iskustvo vežbanja, neguju telo pre i posle treninga i vole da koriste prirodne proizvode, esencijalna ulja mogu biti savršen pratilac bilo koje rutine vežbanja.

Bez obzira da li vaša rutina vežbanja uključuje dizanje tegova, rekreativne sportove ili intenzivni kardio, moći ćete da koristite esencijalna ulja kako biste održali svoje telo na vrhuncu performansi.

Nastavite da čitate da biste saznali o nekim od najboljih eteričnih ulja za vežbanje i kako da ih koristite za uspešniji, prijatniji trening.

Pravilno i čisto disanje

Jedan od najvažnijih elemenata u uspešnom treningu je sposobnost da se jasno, duboko udahne dok se broj otkucaja srca povećava. Ako je vaše disanje ograničeno, nećete dobiti dovoljno kiseonika i vaše performanse tokom vežbanja neće biti dobre. Da biste održali osećaj čistog disanja tokom vežbanja, pokušajte da koristite esencijalna koja pouzdano podstiču osećaj čistih disajnih puteva. Razmislite o nanošenju esencijalnih ulja poput nane, eukaliptusa ili blenda Breathe  na grudi i vrat pre treninga kako biste podstakli osećaj čistih disajnih puteva.

Masaža mišića

Bilo da se zagrevate za intenzivan trening ili pokušavate da se oporavite nakon istog, važno je da održite mišiće u vrhunskoj formi. Određena esencijalna ulja imaju moćna umirujuća, zagrevajuća i svojsvta hlađenja koja su korisna za masažu mišića pre i posle treninga. Pokušajte da umasirate esencijalna ulja sa svojstvima zagrevanja ili hlađenja na područja kao što su noge, stopala, ruke, ramena, leđa i vrat kako biste pružili umirujuću udobnost mišićima nakon fizičke aktivnosti.

Eterična ulja sa svojstvima zagrevanja

  • Ulje crnog bibera
  • Ulje tamjana
  • Ulje kasije
  • Ulje zimzelena
  • Ulje cimeta
  • Ulje karanfilića

Eterična ulja sa svojstvima hlađenja

  • Ulje bosiljka
  • Ulje marokanske kamilice
  • Ulje kardamoma
  • Ulje nane/peperminta
  • Deep Blue® umirujući blend

Ova esencijalna ulja i blendovi mogu se naneti na mišiće tokom zagrevanja ili istezanja kako bi se telo pripremilo za fizičku aktivnost. Kada završite sa vežbanjem, razmislite o korišćenju esencijalnih ulja kao dela masaže da biste umirili svoj mišiće. Za mnoge sportiste, masaža je redovan i vitalan deo oporavka posle treninga.

Hidratacija

Hidratacija je ključna za opšte zdravlje, ali je posebno važna pre, tokom i posle treninga. Pošto naša tela gube vodu kada se znojimo, od vitalnog je značaja da nadoknadimo tečnosti i ostanemo hidrirani. Dehidracija će oslabiti vaše telo i može dovesti do ozbiljnih zdravstvenih problema.

Pretvorite običnu vodu u osvežavajući, aromatičan napitak uz dodatak esencijalnih ulja. Esencijalna ulja citrusa kao što su ulje limuna, ulje limete, ulje grejpfruta, ulje divlje narandže ili ulje bergamota mogu vašoj vodi dodati osvežavajući, okrepljujući ukus.

Odmaranje i opuštanje

Na kraju treninga, nakon što ste se dobro ohladili, važno je da se odmorite pre sledećeg treninga. Vašem telu je potrebno vreme da se oporavi, a nedostatak odmora između treninga može dovesti do povreda usled preopterećenja tela. Korišćenjem esencijalnih ulja sa umirujućim i opuštajućim svojstvima, možete osigurati da se pravilno odmorite pre sledećeg treninga. Evo nekoliko ideja za korišćenje esencijalnih ulja koji pospešuju osećaj opuštanja.

Ako vam je teško da zaspite, difuzirajte ulja poput lavande ili Sereniti Restful blend da biste stvorili pogodnu, opuštajuću atmosferu za spavanje.

Pokušavate da se odmorite i opustite pre sledećeg treninga? Dodajte nekoliko kapi umirujućeg esencijalnog ulja kao što je blend Balance, ulje rimske kamilice, lavande, sandalovine ili Sereniti blend u toplu kupku da biste opustili um i telo.

Ako se osećate umorno ili usporeno kada dođe vreme za sledeći trening, pokušajte da koristite okrepljujuća i esencijalna ulja koja će vam pomoći da se osećate budno, fokusirano i energično. Esencijalna ulja kao što su ulje čempresa, limete, nane ili divlje narandže su od posebnog značaja jer vam promovišu osećaj budnosti i pripremaju vas za sledeći trening.

Originalni tekst možete pogledati OVDE.